niedziela, 12 lipca 2020

Na sportowo

Czas na kolejny haul od femme luxe finery, co jak co, ale ciuchy tej firmy coraz bardziej mnie przekonują. Po pierwszym zamówieniu kompletu dresowego absolutnie przepadłam, dlatego tym razem postanowiłam zamówić aż dwa komplety.

Pierwszy - szary to komplet, który dokładnie taki sam zamówiłam w wersji khaki. Zachwycona tym pierwszym stwierdziłam, że fajnie byłoby mieć również ten sam w innym kolorze i się nie zawiodłam! Na zdjęciu bez bluzy, ale wierzcie mi, że wyglada identycznie jak ten w wersji khaki. Góra czyli koszulka z printem baby girl jest również ze sklepu femme luxe finery. Ma bardzo fajny materiał, jest bawełniana, nieco luźniejsza - co uwielbiam w t-sportach. Możecie nosić ją zarówno na sportowo jak i wpleść w eleganckie stylizacje. A jak wolicie by była bardziej kobieca możecie ją związać.







dresowy komplecik - tutaj
t-shirt baby girl - tutaj

Kolejny komplet dresowy jest w kolorze czerwonego wina. Nie muszę chyba mówić, że kocham ten kolor tak samo jak pokochałam ten dresik. Myślę, że wiele pisać nie muszę, wystarczy, że spojrzycie na foty! Mam wrażenie, że ten komplet został stworzony specjalnie dla mnie.




dresowy komplet - tutaj


Ostatnia rzecz z zamówienia to krótki top, który będzie idealny do spodenek lub spódnic z wysokim stanem. Świetnie się też sprawdzi na tańce. Cieszy mnie to, że jest idealnie dopasowany, gdyż zawsze miałam problem z dobraniem dopasowanego topu w tym stylu.



szary crop top - tutaj

Dajcie znać jak Wam się podobają rzeczy z zamówienia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz