niedziela, 9 lutego 2014

Mój tatuaż- odpowiedzi na wasze pytania:)

Cześć skarby! Z racji tego, że pod postem, w którym pisałam o zrobieniu sobie tatuażu pojawiło się kilka pytań postanowiłam odpowiedzieć na nie w jednym poście, żeby się nie powtarzać, także zapraszam zainteresowanych do przeczytania ;)

Czy bolało?

Było, to chyba najczęściej zadawane pytanie i nie dziwi mnie, to wcale, bo zanim zrobiłam sobie tatuaż byłam pełna obaw, co do tego, spodziewałam się rzeźni! Bardzo dużo o tym czytałam o miejscach najbardziej bolesnych, od czego to zależy itp. Ostatecznie muszę przyznać, że ból był, ale nazwałabym go przyjemnym bólem, także nawet nie pisnęłam, później było to już bardziej denerwujące, ale przede wszystkim myślami byłam, gdzie indziej i nawet byłam trochę zawiedziona kiedy był, to już koniec, no ale wiadomo ból to kwestia miejsca i wytrzymałości na niego.

Jak wybrać odpowiednie studio?

Kochani, ja wybrałam studio w Poznaniu Art line Tattoo i jestem bardzo zadowolona, przede wszystkim ja kierowałam się opiniami w internecie, akurat o tym studio znalazłam same pozytywne opinie, także postanowiłam zaryzykować i to studio mogę wam z czystym sumieniem polecić. Wiadomo w lepszym studiu taki tatuaż kosztuje sporo, ale myślę, że jeśli chcemy mieć wszystko dobrze zrobione, to warto wydać trochę więcej;)

W jakim miejscu zrobiłaś tatuaż?

Kochani miałam mieć tatuaż z tyłu na szyi, jednak tatuażysta odradził mi, to gdyż mam zbyt smukłą szyję, jak na ten napis, a oprócz tego mógłby się tam marszczyć razem z szyją, więc zrobiłam ciut niżej.

Czy będę żałować?

Never ever! Na pewno nie, to była przemyślana decyzja, z resztą tatuaż jest w takim miejscu, że bardzo szybko idzie zapomnieć, że się go w ogóle tam ma ;)

Moi mili wrzucam wam dziś fotkę z telefonu(czyli słaba jakość) z dnia, w którym go sobie zrobiłam, żebyście zobaczyli go mniej więcej, a dokładniej zrobię już kiedyś zdjęcia lustrzanką, bo w tedy był opuchnięty, a poza tym będę musiała jeszcze kiedyś przy okazji pójść na poprawkę, na
szczęście to wszystko już jest w cenie!



Mam nadzieję, że zaspokoiłam waszą ciekawość choć troszkę, buziaki :*


68 komentarzy:

  1. Najbardziej cenie ludzi za wytrwałość w dążeniu do wyznaczonych celów. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda. Tatuaż jest skromny i delikatny, Bardzo mi się podoba :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny tatuaż :) Gratuluje odwagi!
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny tatuaż ;) jak zrobiłam pierwszy tatuaż zaraz pojawił się drugi, a w planach jest trzeci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo super, świetny post. Pomogłaś!
    ♥blog-klik♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę! :)) Nawet gdyby bolało, to warto :))

    OdpowiedzUsuń
  7. CIEKAWY POST :)

    BEZIMIENNY-SZYMON.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny jest ten tatuaż :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda nieźle, szkoda, że zdjęcie słabej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny jest !

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę !Ja cały czas jeszcze marzę ....
    Czekam na bardziej widoczne zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  12. ja chyba nie chciałabym tatuażu. na starsze lata mogłabym żałować

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny post, ja też chciałabym zrobić sobie tatuaż ♥
    http://notrevieesecret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ładnie to wygląda, fajne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz racje, trzeba się zastanowić zanim zrobi się tatuaż. W sensie, że powinna to być przemyślana decyzja, jak Twoja. Tatuaż przecudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej nie odwazyłabym się chybana tatuaż ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny jest Twój tatuaż. W dobrym miejscu - sama bym w takim chciała, ale boje się... :<
    nie boję się bólu, tylko tego, że będę żałować na przyszłość. już od 4 lat podoba mi się jeden tekst, ale jednak się poddaję :<

    OdpowiedzUsuń
  18. tatuaż jest delikatny i stylowy, ja tatuażu nie mam i się raczej nie zdecyduję, ale podoba mi się na innych :) pozdrawiam http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja teraz oczekuję na przesyłkę z tatuażami więc będę mogła się pochwalić zmywalnymi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny ten tatuaż ;D

    Zapraszam: http://szarokolorowa1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też ostatnio robiłam swój pierwszy tatuaż - na żebrach, i dopiero po powiedzieli mi że to najboleśniejsze miejsce bo "nie chcieli mnie wystraszyć"... ale przetrwałam bo tatuaż jest jak talizman :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ile płaciłaś:)?

    OdpowiedzUsuń
  23. Sama jestem ciekawa jakie, a Ty zrób zdjęcie swojego tatuażu w przybliżeniu jeszcze większym ;-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialny post ♥
    tatuaż piękny

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo ladny tatuaz :) jak masz ochote na wspolna obserwacje zapraszam ,bedzie mi bardzo milo,daj znac na moim blogu
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  26. ja bym chciala miec na nadgarstku, ale podobno boli :<

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam zamiar sobie zrobić jakiś tatuaż lecz muszę się zdecydować jaki i gdzie ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam ten tatuaż !! :)

    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja tam się boję:(

    Obserwuję i zapraszam serdecznie do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem ciekawa jak wygląda z bliska :)
    Kiedyś też sobie jakiś zrobię :)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja własnie najbardziej boję się bólu i chyba się nigdy przez to nie zdecyduje;<
    Świetnie on wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny:* ja mam na nadgarstku i też nie żałuję;)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny tatuaż też chciałabym zrobić ale nie mogę na razie :)


    endrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely! Cute blog.

    I am hosting a really awesome giveaway that i think you may like. Stop by to check it out whenever you have a minute: http://bit.do/hSsq

    http://www.thefashionstirfry.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Rowniez mysle o tatuazu w podobnym miejscu, jak Ty, ale nie wiem czy mi wolno przy mojej chorobie stawow ;/ (mam sporo przeciwwskazan, wiec sama nie wiem :()

    OdpowiedzUsuń
  36. też chcę kiedyś sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Słabo widać ale wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny tatuaż:) Ja też nie żałuje swoich tatuaży:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/heaven-knows.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Wydaję się śliczny ale nie widzę dokładnie ;*
    W przyszłości też chce mieć tatuaż <3
    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. no i super, najwazniejsze, że Ty go czujesz :*

    OdpowiedzUsuń
  41. piękny masz ten tatuaż <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. great tattoo !!!
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  43. I love tattoos, but my dad doesn't.
    I know several tattooists because I'm on the alternative medium.

    OdpowiedzUsuń
  44. dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładny :) taki delikatny i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny tatuaż. Sama marzę o zrobieniu sobie jakiegoś drobnego tatuażu ale na razie bark na to środków.

    OdpowiedzUsuń
  47. tatuaż maleństwo ;) nie ciągnie cie zrobić kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak możecie mówić, że jest piękny skoro g***o widać. BTW. Tatuaż jest okropny...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gówno widać, ale zauważyłaś/łeś, że jest okropny hahaha dobrze, że to mój tatuaż, a nie Twój ;p no rozbawiłaś/łeś mnie konkretnie hahahaha

      Usuń
  49. Czy mogę wiedzieć, co tam jest napisane? :)

    OdpowiedzUsuń