sobota, 1 lutego 2014

Akcja zapuszczanie ( efekt po 4 miesiącach)

Cześć kochani! Dzisiaj chciałam pokazać wam efekty mojej 4 miesięcznej kuracji włosów, gdzie starałam się używać produktów bez silikonów, parabenów, bazowałam z reguły na jakichś naturalnych produktach.


Myślę, że różnice widać gołym okiem! Co zyskałam dzięki kuracji? Przede wszystkim piękne i zdrowe włosy, troszkę też na pewno urosły, ale chyba nie tak dużo jakbym chciała, oprócz tego zaoszczędziłam dużo pieniędzy, gdyż produkty których używałam nie były drogie i starczały na bardzo długo, przestałam też myć włosy codziennie z czego jestem bardzo zadowolona!
Oczywiście, to jak dbałam o włosy przez te 4 miesiące stało się już moim nawykiem i nie chcę go zmieniać!
Jeśli macie jakieś pytania zapraszam na ask.fm ;D

Zapraszam was również do oglądania testu na żywo, buziaki papa:*



36 komentarzy:

  1. Ale masz piękne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo duża poprawa, gdy widziałam twój post 4 miesiące temu w życiu bym nie pomyślała, że stan włosów może się aż tak poprawic. Gratuluję wytrwałości :))

    OdpowiedzUsuń
  3. I to faktycznie tylko zmiana kosmetyków? Bez żadnych suplementów? Świetny efekt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak no i podcięcie zniszczonych końcówek na początku, tyle że trzeba być cierpliwym jak się zmienia kosmetyki, bo na początku może się pogorszyć, a tak to był czas że piłam drożdże no i jadłam siemię lniane, no i oczywiście odstawiłam prostownicę ;)

      Usuń
  4. Widać ogromna różnicę! :) Są zdrowe! :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne *ͺ* gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeny, jakie cudne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Co robiłaś z włosami,że tak urosły?

    OdpowiedzUsuń
  8. Różnica w kondycji włosa jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kuracja udany, włosy dłuższe i nawet widać, że zdrowsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Naprawdę doprowadziłaś włosy do porządku. Gratuluję, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie widać różnicę!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. łał.. efekt widoczny i bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny blog, piękna jesteś ♥ Obserwuję :) Ale zapuściłaś! Może zrobisz post o tym jakich kosmetyków używasz? Bo jestem ciekawa, a zapuszczam (już dosyć długo) i może przerzucę się na te naturalne :)
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekty widać gołym okiem - super!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekty naprawdę są widoczne, bardzo ładne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. widac, ze wlosy inaczej sie ukladaja :P

    OdpowiedzUsuń
  17. (; Reb, xoxo.

    *Nuovo post sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2014/01/confortable-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  18. widać, że kondycja włosów uległa poprawie:D obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  19. efekt niesamowity, mocne końce i piękne grube włosy!

    OdpowiedzUsuń
  20. widać efkty :)
    co powiesz na wzajemne suby a yt?
    @pinkbag01

    OdpowiedzUsuń
  21. zgadzam sie z poprzedniczkami, efekt neisamowity! ♥ Zawsze piękne włosy miałaś, a teraz to w ogóle wow :D zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  22. WOOW, niesamowita różnica!

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać efekty!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/once-upon-dream.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Good day! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
    There's a lot of people that I think would really appreciate your content.

    Please let me know. Many thanks

    Feel free to visit my webpage lasertest

    OdpowiedzUsuń
  25. I recently could not leave without saying thank you
    from the underside of my heart, after looking over this amazing blog!

    OdpowiedzUsuń
  26. Spectacular! You don't come by information similar to this quickly
    and I am not so ungrateful! Keep it-up people!

    OdpowiedzUsuń
  27. I enjoy reading sites similar to this! Causes me to experience
    a feeling that is cozy satisfying and in addition enlightened!
    Thanks so much!

    OdpowiedzUsuń
  28. Breathtaking! You never come by info such as this easily and that I am pleased!
    Maintain it up men!

    OdpowiedzUsuń
  29. Whoa! This blog definitely ticks with me and I can say nothing significantly less than I really like it!

    OdpowiedzUsuń