sobota, 1 lutego 2014

Akcja zapuszczanie ( efekt po 4 miesiącach)

Cześć kochani! Dzisiaj chciałam pokazać wam efekty mojej 4 miesięcznej kuracji włosów, gdzie starałam się używać produktów bez silikonów, parabenów, bazowałam z reguły na jakichś naturalnych produktach.


Myślę, że różnice widać gołym okiem! Co zyskałam dzięki kuracji? Przede wszystkim piękne i zdrowe włosy, troszkę też na pewno urosły, ale chyba nie tak dużo jakbym chciała, oprócz tego zaoszczędziłam dużo pieniędzy, gdyż produkty których używałam nie były drogie i starczały na bardzo długo, przestałam też myć włosy codziennie z czego jestem bardzo zadowolona!
Oczywiście, to jak dbałam o włosy przez te 4 miesiące stało się już moim nawykiem i nie chcę go zmieniać!
Jeśli macie jakieś pytania zapraszam na ask.fm ;D

Zapraszam was również do oglądania testu na żywo, buziaki papa:*



32 komentarze:

  1. Ale masz piękne włoski <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo duża poprawa, gdy widziałam twój post 4 miesiące temu w życiu bym nie pomyślała, że stan włosów może się aż tak poprawic. Gratuluję wytrwałości :))

    OdpowiedzUsuń
  3. I to faktycznie tylko zmiana kosmetyków? Bez żadnych suplementów? Świetny efekt :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak no i podcięcie zniszczonych końcówek na początku, tyle że trzeba być cierpliwym jak się zmienia kosmetyki, bo na początku może się pogorszyć, a tak to był czas że piłam drożdże no i jadłam siemię lniane, no i oczywiście odstawiłam prostownicę ;)

      Usuń
  4. Widać ogromna różnicę! :) Są zdrowe! :)
    http://vogueswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne *ͺ* gratuluję i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co robiłaś z włosami,że tak urosły?

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnica w kondycji włosa jest mega :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kuracja udany, włosy dłuższe i nawet widać, że zdrowsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naprawdę doprowadziłaś włosy do porządku. Gratuluję, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie widać różnicę!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. łał.. efekt widoczny i bardzo pozytywny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny blog, piękna jesteś ♥ Obserwuję :) Ale zapuściłaś! Może zrobisz post o tym jakich kosmetyków używasz? Bo jestem ciekawa, a zapuszczam (już dosyć długo) i może przerzucę się na te naturalne :)
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Efekty widać gołym okiem - super!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekty naprawdę są widoczne, bardzo ładne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. widac, ze wlosy inaczej sie ukladaja :P

    OdpowiedzUsuń
  16. (; Reb, xoxo.

    *Nuovo post sul mio blog, fammi sapere cosa ne pensi:
    http://www.toprebel.com/2014/01/confortable-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  17. widać, że kondycja włosów uległa poprawie:D obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. efekt niesamowity, mocne końce i piękne grube włosy!

    OdpowiedzUsuń
  19. widać efkty :)
    co powiesz na wzajemne suby a yt?
    @pinkbag01

    OdpowiedzUsuń
  20. zgadzam sie z poprzedniczkami, efekt neisamowity! ♥ Zawsze piękne włosy miałaś, a teraz to w ogóle wow :D zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  21. WOOW, niesamowita różnica!

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać efekty!:)

    http://freshisyummy.blogspot.com/2014/02/once-upon-dream.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Good day! Would you mind if I share your blog with my zynga group?
    There's a lot of people that I think would really appreciate your content.

    Please let me know. Many thanks

    Feel free to visit my webpage lasertest

    OdpowiedzUsuń