czwartek, 14 listopada 2013

Akcja zapuszczanie!

Cześć kochane! Równo tydzień temu byłam u fryzjera i dzisiaj chciałam pokazać efekty i to, że moje obawy były całkowicie niepotrzebne! Oprócz tego chciałabym zaprezentować wam efekty pierwszego miesiąca akcji zapuszczania włosów;)
 Chciałabym tylko podkreślić, że u fryzjera nie miałam mytych włosów, a jedynie wyprostowane do 
podcięcia, najważniejsze, że dużo na długości nie straciły!

A teraz jak dbałam w tym miesiącu o włosy:

picie 1/4 drożdży codziennie 
maseczki 1-2 razy w tygodniu z nafty kosmetycznej+żółtka, czasem z olejkiem arganowym
olejek arganowy na końcówki na przemian z jedwabiem w płynie z Green Pharmacy
eliksir ziołowy do włosów przeciw wypadaniu z Green Pharmacy
Balsam do włosów przeciw wypadaniu z Green Pharmacy na przemian z odżywką wzmacniającą z firmy Joanna z serii Z apteczki babuni
Z szamponów:
Na początku jedwabisty szampon odżywczy z wyciągiem z owsa Yves Rocher, który zamieniłam po czasie na szampon żurawinowy z firmy Barwa
No i na stałe szampon Seboradin kuracja przeciw wypadaniu i przerzedzaniu się włosów

Przypominam, jak moje włosy wyglądały miesiąc temu:


Zapraszam was również na bloga margaret, która razem ze mną walczy o piękne i zdrowe włosy!

Zapraszam was również do obejrzenia nowego filmiku na youtube oraz do subskrybowania mojego kanału buziaki papa;*


36 komentarzy:

  1. No faktycznieefekty są widoczne :) ps. śliczne wyglądasz, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezus jakie długie <3 Masakraaa *ͺ* jeszcze takie zdrowe <3 od dzisiaj piję drożdże ! Cudne <3
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz opisać po kolei jak konkretnie używałaś tych kosmetyków do włosów?Bo jest ich strasznie dużo i też chciałabym zacząć je stosować ale tyle ich tu wypisałaś, że nie wiem co i jak. Proszę o rade:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie widac znakomite efekty ! Cudoowne masz teraz wlosy ♥ Super, ze masz dobrego fryzjera, ktory wie co to koncowki ! Jeszcze raz gratuluje dobrego stanu wlosow!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne masz już te włoski ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak o drożdże pije raz dziennie i rozpuszczam 1/4 kostki we wrzącej wodzie, dodaje mleka i pije, maseczke z nafty nakładam na 15-20 min ( łyżka nafty+żółtko lub dwa+ czasami kilka kropli olejku arganowego) na końcówki nakładam jedwab z green pharmacy o którym wyżej pisałam, głownie mokre włosy przed suszeniem ( bardzo ważna sprawa włosy suszę od góry) głównie polecam używać szampon żurawinowy z barwy, którym zawsze na początku myję włosy, później używam szamponu z seboradinu, o którym napisałam wyżej, tak jak zaleca producent, na końcu najbardziej polecam balsam z green pharmacy, nakłada się go na 5-10 minut, bo jeśli chodzi o odżywkę z joanny to mam mieszane uczucia, chyba nie wszystkie wymieniłam tu produkty, ale te uważam za najbardziej skuteczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. zmiany widać i to bardzo

    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  8. your hair looks amazing now!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. trochę za mało podcielas, na koncach widac takie "strąki", bardzo przerzedzone włosy, bez obcięcia tego nie naprawisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam po prostu lekko cieniowane włosy, ja ufam mojemu fryzjerowi mi tyle wystarczy ;)

      Usuń
  10. widac poprawę gołym okiem!:

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja byłam ostatnio u fryzjerki mojej kochanej i mi włosy podcięła... uważam, że jak mam za długie strasznie wyglądam, ponieważ robią się takie druty :P cha cha
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne i wyglądają na zdrowsze jak miesiąc temu ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne masz włosy ♥ zazdroszczę

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. zachęciłaś mnie do zrobienia coś dobrego i moim włosom :) widać różnicę

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba tez musze napisac post o moim zapuszczaniu wosów ale jakos ostatnio nie mam weny na pisanie

    OdpowiedzUsuń
  16. a poza tym masz bardzo ladne wlosy

    OdpowiedzUsuń
  17. mam nadzieję że efekty pozniej beda jeszcze lepsze!:)
    powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie dziewczyny w moim otoczeniu zapuszczają włosy, a ja wręcz odwrotnie. Właśnie dziś zastanawiam się nad ich ścięciem, gdyż myślę, że krótsze będą do mnie bardziej pasowały.
    Twoje efekty są widoczne, nawet bardzo. Powodzenia. : )

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam.wlosy do pasa i mi strasznie sie lamia jak moge temu zapobiec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, to ja zbytnią specjalistką do włosów nie jestem, ale może coś z Aussie, odżywka do długich włosów czy coś takiego?

      Usuń
  20. A od kiedy włosy zapuszczasz? że masz takie długie?

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz super włosy <3
    PS co daje to ze sie pije drożdże plis odp ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. przepraszam czy mogę się zapytać co zrobić żeby włosy mi niewypadały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ostatnio sama zmagam się z tym problemem, na dzień dzisiejszy mogę Ci polecić szampon i ampułki przeciw wypadaniu, bo zawsze mi pomagały, ale chciałam nagrać film na ten temat, jak tylko ogarnę więcej informacji na temat tego problemu, to filmik się pojawi ;)

      Usuń
  23. też pije drożdże i widzę po nich efekty ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. powiedzcie mi czy takie kuchenne drozdze moge zastapic takimi w tabletkach w skladzie maja jeszcze skrzyp i bratek. Wiec mysle ze nie powinny byc zle gdyz jakos chemicznych zeczy specjalnie nie maja.

    ps. dzieki Tb moje wlosy wychodza na "prosta " :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. powiedzcie mi czy takie kuchenne drozdze moge zastapic takimi w tabletkach w skladzie maja jeszcze skrzyp i bratek. Wiec mysle ze nie powinny byc zle gdyz jakos chemicznych zeczy specjalnie nie maja.

    ps. dzieki Tb moje wlosy wychodza na "prosta " :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mogłabyś mi napisać ile mniej więcej cm urosły ci włosy przez ten miesiąc ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Mogłabyś napisać ile mniej więcej cm urosły ci włosy przez ten miesiąc ?

    OdpowiedzUsuń