niedziela, 2 kwietnia 2017

Bubble Waffle Poznań

Piękna, słoneczna niedziela, więc korzystam i wychodzę ze swojej jamy, a co za tym idzie, czas pójść w miejsce, do którego wybierałam się już dawno, a mówię tutaj o tytułowym Bubble Waffle w Poznaniu przy Półwiejskiej 9. 



Niedziela, to niekoniecznie dobry dzień, by odwiedzać, to miejsce, dlatego że jest tam mnóstwo ludzi, jednak nie zniechęciło nas 30 minutowe oczekiwanie, gdyż zapachy jakie się tam unosiły zdecydowanie zachęciły nas do poczekania, poza tym w niedzielne popołudnie nigdzie nam się nie spieszyło, więc miałyśmy z moją kumpelą chwile na ploty. 




Samo miejsce choć nieduże, to urokliwie urządzone, a miejsc do siedzenia nie brakuje ani w środku, ani na zewnątrz. Jako, że ja i Kitty jesteśmy fankami słodkości, to właśnie na wafla w wersji na słodko się skusiłyśmy. Ja wybrałam opcję z M&M's, a Kitty z Marshmalows. 



Bardzo fotogeniczne prawda? Wafle wyglądają genialnie i równie dobrze smakują! Jeśli równie bardzo, jak ja lubicie słodkości, to taka porcja na pewno Was nie zasłodzi. Byłam przygotowana na to, że już w połowie zemdli mnie totalnie, ale ku mojemu (pozytywnemu) zaskoczeniu, wcale tak nie było, co jest, jak najbardziej na plus. Obie z Kitty stwierdziłyśmy, że to idealny deser po niedzielnym obiedzie, dobry zamiennik zamiast tradycyjnych lodów, dlatego że oprócz tego, co widzicie na zdjęciu (czyt. bitej śmietany, M&M's, krakersów czy druga wersja Marshmallows i Oreo) w środku znajdziecie solidną gałkę lodów i dwie malutkie bezy. Sam wafel trochę przypomina gofra, chociaż nie do końca. Jeśli nie jecie często słodyczy, to nasze wersje mogą być dla Was za słodkie, ale do wyboru są jeszcze wersje z owocami. 


Raz na jakiś czas można pozwolić sobie na taką bombę kaloryczną prawda? Na pewno jutro na siłowni solidny trening mnie czeka, ale warto było. Jakbym miała ocenić, to miejsce w skali od 1 do 10, to dałabym 7 i chętnie wrócę tam spróbować wafla na wytrawnie, bo i takie tam znajdziecie. Dajcie znać czy byliście w tym miejscu, a może macie Bubble Waffle w swoim mieście? Napiszcie też koniecznie, gdzie jeszcze warto dobrze zjeść w Poznaniu? Ostatnio mam fazę na odwiedzanie nowych miejsc :) 

(zdjęcia robione iphonem 6s)

Zapraszam również na:

8 komentarzy:

  1. Wyglądają bosko! Już od dawna planuje tam wpaść i w końcu muszę to zrobić ;D a jakie ceny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój kosztował 14 zł, a na inne jakoś nie zwróciłam uwagi :)

      Usuń
    2. wszystkie słodkie 14 zł, a wytrawne jakoś inaczej

      Usuń
    3. wszystkie słodkie po 14 zł, a wytrawne inaczej

      Usuń
  2. wygląda zniewalająco :) jak dobrze że jestem z poznania :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo polecam Covrig też na półwiejskiej, mają pyszne precle w 3 wersjach: z cynamonem i cukrem trzcinowym, z sezamem, z makiem, za 1zł. Również fajnych lokalem jest House of donuts na św.Marcina, pyszne, piękne i kreatywne donuty.

    OdpowiedzUsuń
  4. o dziękuję, z chęcią się wybiorę w te miejsca :D

    OdpowiedzUsuń