piątek, 13 marca 2015

Pracuj mądrze, a nie ciężko

Jak to jest, że boimy się robić proste rzeczy, a gdy już je zrobimy, to zastanawiamy się "dlaczego tak późno?" albo "to nie było takie straszne", znacie to uczucie zadowolenia z samego siebie, gdy przekroczycie granice, które sami sobie, często niepotrzebnie wyznaczyliście? Ja znam, to doskonale, nazywam to wyjściem ze strefy komfortu i powiem wam, że Ci którzy z tej strefy wychodzą będą mieli znacznie prościej w życiu. Jak to zrobić? Po prostu, zastanów się czy jest coś czego się boisz zrobić, ale byś chciał/a i pomyśl, co najgorszego może się wydarzyć jeśli to się wydarzy, a ile korzyści wypłynie z tego. Ja zawsze pozostaje przy tej drugiej opcji, dlaczego? Bo to, jak wygląda moje życie zależy ode mnie, to od nas zależy, jak pewne rzeczy interpretujemy, np. rzucił Cię chłopak, tragedia prawda? Może dla Ciebie, ale zastanów się raz jeszcze... skoro Cię rzucił, to zapewne nie zasługiwał na Ciebie, co więcej możesz zająć się teraz sobą, bo przecież masz więcej czasu, dodatkowo oznacza, to że czeka na Ciebie jakiś inny super chłopak i wspaniałe chwile przed Tobą, nic nie dzieje się bez przyczyny! Także pamiętaj możesz robić dramat ze swojego życia i takie ono będzie, ale możesz zupełnie inaczej przyjmować życie, sam/a zdecyduj, ja wybrałam opcję bycia pozytywnym i wiesz co Ty też możesz!





komin'mohito 
sweterek'terranova
spodnie'tutaj
okulary'tutaj
torba'second hand
buty'CCC

I wreszcie moi kochani mam boyfriendy, tak długo o nich marzyłam i sheinside spełniło to marzenie, są mega wygodne i bardzo dobrze się w nich czuję, myślę że będą hitem tej wiosny, także mój piątek trzynastego jest, jak zwykle mega udany! Miłego weekendu robaczki!:*

11 komentarzy:

  1. MARYSIA WYJDZIESZ ZA MNIE :D?
    Wstydzę się i pisze z anonima :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakos nie przepadam za boyfriendami ;) ale tobie w nich bardzo ładnie ;) niestety mój piątek trzynastego niestety raczej pechowy xD ale taki pozytywny post poprawia humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodobał mi się tytuł posta, dobrze powiedziane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie są super!!!

    _________________________
    denim total look
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też już od początku zmieniłam życie na bardziej pozytywne. O wiele lepiej żyje się optymistycznie!
    I oczywiście świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój piątek trzynastego nadzwyczajnie dobry, wyglądasz rewelacyjnie, a spodnie wow :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohoo własnie te same spodnie zamówiłyśmy hehe Ps, Jaki rozmiar wzięłaś? :D Świetnie wyglądasz Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz naprawdę świetnie! Mam słabość do tego typu spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak! Właśnie tak chciałabym czasami wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń