czwartek, 16 stycznia 2014

brak czasu!

Cześć kochani przepraszam za moją nieobecność, ale ostatnio mało sypiam, w szkole przez próbne matury, lekcje i próby do występu na studniówkę, siedzę od rana do 16-17 w szkole, dodatkowo bierze mnie jakieś choróbsko, jak wracam albo mam naukę albo najchętniej nic nie robić, dlatego przepraszam za brak oznak życia! Wczoraj odebrałam sukienkę, która mi się bardzo podoba- skromna, elegancka i kobieca, czyli to co lubię! Po tym strasznym tygodniu matur(czyt. po studniówce prawdopodobnie) postaram się dodać konkretny post z jakimiś zdjęciami, jak będę jakieś miała ze studniówki i mam nadzieję, że się wyśpię w końcu(ostatnio to moje ciche marzenie). Za mną już matury podstawowe z polskiego, matmy i angielskiego, a dzisiaj maturki dwie z wos-u, także trzymajcie kciuki! A i przeszłam do następnego etapu konkursu o senacie, do którego przygotowywałam się może z pół godziny:D W weekend lub po postaram się też odpisać, na wszystkie komentarze, jeśli macie jakieś pytania zapraszam na ask.fm , gdyż tam łatwiej mi odpowiadać i zaglądam tam codziennie, buziaki i przepraszam za chaos w notce:*