niedziela, 25 sierpnia 2013

Warsztaty+faketattoos

Cześć kochani, już tylko tydzień wakacji przed większością z nas, dlatego korzystajmy z tego czasu! Ja ostatnio byłam na wspaniałych warsztatach dziennikarskich w Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu, bardzo dużo miałam okazję się nauczyć, poznałam dogłębnie zasady dziennikarstwa oraz pracę radia i telewizji od kuchni, każdemu polecam na przyszłość! Na warsztatach było koło 200 osób, a tu kilka zdjęć



Następną sprawą, którą dzisiaj chciałabym się zająć to fake tattoos, ostatnio otrzymałam od tej firmy właśnie takie fałszywe tatuaże, które możecie zobaczyć tutaj >KLIK< taki tatuaż powinien trzymać się od 3 do 10 dni w zależności od skóry, jednak ja jestem bardzo z nich niezadowolona, gdyż nie utrzymywały mi się na skórze nawet jednego dnia, więc pod tym względem nie polecam, ale ogólnie mają ładne wzory ;)


Na koniec zapraszam was do subskrypcji mojego kanału na YOUTUBE i zapraszam do wzięcia udziału w akcji "poznajmy się", gdzie możecie zadawać mi dowolne pytania, na które w jednej wielkiej notce wam odpowiem, więcej na ten temat w ostatnim poście , buziaczki papa ;*

25 komentarzy:

  1. wzory mają śliczne.. u mnie to nawet z henny się dnia nie trzymają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No widzę nie marnujesz wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wzory rzeczywście ciekawe :) mi tez sie nigdy takie tatuaże nie chciały utrzymywac, więc tylko czekam, ąz zrobię sobie prawdziwy ;)

    zapraszam na nowy post na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. warsztaty brzmia super, uwielbiam wykorzystywac takie okazje :)
    mysllam, ze bedzie o takich rekawkach - tatuazach, to jest super opcja :D przypominaja mi sie tatuaze z chipsow, ach te wspomnienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ptaszki są bardzo ładne :)
    jak to dobrze, że mi został jeszcze miesiąc wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. TAkie warsztaty to świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie dziennikarstwo nie kręci jakoś specjalnie ale fajnie, że organizują coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasujesz do tego studia, mam nadzieję, że kiedyś będę mogła cię tam oglądać... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że się krótko utrzymują, ale wzory naprawdę ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszcze ;*
    zapraszam www.xlosangelesx.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę takich warsztatów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. o, fajny kanał i zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiało być świetnie na tych warsztatach!
    Rzeczywiście mają ładne wzory, jednak wolę prawdziwe tatuaże :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda ze tatuaż się nie trzymały;/
    myślę że fajne doświadczenie brać w takich warsztatach udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne musza byc takie warsztaty :) a co tatuaży to faktycznie fajne wzory :)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. To fajnie że brałaś udział w takich warsztatach;)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. O rety, jak ja Ci zazdroszczę. Warsztaty dziennikarskie to moje marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie jakoś nie przekonują takie tatuaże ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne takie warsztaty :) Kiedyś też chciałabym brać w takich udział XD

    OdpowiedzUsuń
  20. warsztaty na pewno fajne, a tatuaże wolę jednak prawdziwe ;)

    OdpowiedzUsuń