wtorek, 20 sierpnia 2013

Poznajmy się!

Cześć kochani!;* Dzisiaj obiecane zdjęcia z Zalesia, ale zanim... Moi drodzy postanowiłam, że zrobię notkę lub filmik o mojej o sobie, ale nie chcę sama opowiadać, chciałabym żebyście to wy zadali mi pytania, a na pewno bliżej mnie poznacie! Możecie pytać o wszystko(w granicach grzeczności) jakie mam zainteresowania, co lubię, czego nie lubię, pytania na temat blogowania, szkoły, mojej przyszłości, co jem na śniadanie, jaki mam rozmiar butów i o co tylko zechcecie ;) Mam nadzieję, że włączycie się w akcje "poznajmy się" ja bardzo lubię poznawać inne bloggerki i bloggerów, teraz wy macie okazje poznać mnie, być może, że znajdziemy jakieś wspólne pasje itp. Pytajcie pod postem, ale również pytania możecie wysyłać na maila: pomarancza25@op.pl wszystkie zbiorę w jedną całość i odpowiem na nie ;)









Zapraszam was również do oglądania mojego nowego filmu na youtube, lajkowania i subskrybowania mojego kanału ;)


26 komentarzy:

  1. skąd sukienka z 1 zdjęcia :) ?

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka piękna sukienka na pierwszych zdjęciach <3 śmieszny kotek, fajną ma dwukolorową buźkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Kot fajnie sie komponuje z ta kiecka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł ;)
    A sukienka bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna jest ta pierwsza sukienka we wzory *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna sukienka :) Pytanie ode mnie: Jaka jest Twoja ulubiona marka kosmetyczna?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również lubię poznawać nowe blogerki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta pierwsza sukienka jest cudowna <3
    A kotek... przesłodki *.*

    Zapraszam :)
    ajuuuu1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy kociak!
    Sukienka i strój kąpielowy- cudo!


    obserwuję i liczę na rewanż! ;)
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. słodki kotek, masz śliczną figure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jaka Ty jesteś śliczna i urocza, pięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  12. serio ten szampon seboradin na porost wlosow jest taki dobry?i taki wydajny, ze ci starczył az na 2 mce? to ile go nakladalaś na jedno mycie?

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zdjęcia
    twoje ulubione blogerki?
    kim chcesz zostać z zawodu?

    OdpowiedzUsuń
  14. azjatyckie wzory górują :D
    Jak się oparzyłam? Wlewałam wrzątek do szklanego naczynia a ono pękło... I wylało się na mnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, nakladalam go raz na wlosy w malych ilosciach, gdyz swietnie sie pieni, no i myjac wloay codziennie, ja z tym szamponem sie nie rozstaje ;) szczerze polecam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ♥ i jaka cicia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. będę Ci to powtarzać do znudzenia, jesteś piękna! :)

    Twój kanał już subskrybuję i życzę Ci powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wyskakują ci pryszcze od tej grzywki?ja chciałabym sobie zrobić ale właśnie się tego obawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie, to nie mam już grzywki, ale nie miałam akurat z pryszczami pod grzywką problemów, gdy byłam młodsza miałam ogólnie pryszcze na czole, także robiąc grzywkę chciałam je zakryć, ale z czasem poprawiła mi się cera i pod grzywką nie miałam nawet najmniejszej krostki, ale pewnie jest to zależne od różnych czynników i od organizmu;)

      Usuń
  20. Wyglądasz cudnie, a kicia przeurocza:)

    Zapraszam do siebie na urodzinowe rozdanie!! Do zgarnięcia świetne nagrody!

    Pozdrawiam,

    Malko

    OdpowiedzUsuń