środa, 1 maja 2013

Majówka

Cześć dziewczyny wreszcie wolne, dlatego dzisiaj mam dla was w końcu plenerowe zdjęcia, pogoda też dopisuje, żyć nie umierać! :D Jak tam wam czas mija w długi weekend? grillujecie?
Na zdjęciach typowo letnie wdzianko, do tego możecie zobaczyć moją fryzurkę, w której w sumie nic się nie zmieniło, gdyż tylko tak jak mi doradziłyście podcięłam moją grzywkę ;)












Bralet-Bershka/Spódniczka-House/Buty-Bershka/okulary-Kappahl/Torba-reserved


I jak wam się podoba? Okulary i torebka pożyczona od mojej kochanej przyjaciółki i dzięki jej za to, a wam życzę wspaniałej majówki :* 

54 komentarze:

  1. To u Was było aż tak ciepło? u nas jest słoneczko, ale wiatr wieje :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, u mnie też ładna pogoda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ja też się cieszę z majowego weekendu :)
    Ładnie ci z tą fryzurką i outfit cudowny i ślicznie w ni wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie, ślicznie tak dziewczęco;)

    OdpowiedzUsuń
  5. poczułam się jakby był już srodek lata;p
    świetny bralet;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej bardzo ładnie, nie w moim stylu za to bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. You look so pretty amazing, love your skirt.
    rock4less.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, ale super top! świetnie wyglądałaś :) niech ta piękna pogoda powróci! ....

    OdpowiedzUsuń
  9. Cute outfit! Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny masz ten gorsecik !Świetnie wygląda z tą spódniczką!

    Zaobserwowałam Cię .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Spódniczka jest bardzo śliczna ! *.*
    U mnie też taka piękna pogoda, aż można się ugotować ;)
    Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie na nich wyszłaś ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetnie wyglądasz! ;)
    obserwuję! ;)
    http://gooodka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pogoda na zdjeciach jak w lecie!

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w Twojej spódniczce! jest cudowna!♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudnie wyglądasz ! Promieniejesz! Świetne zdjęcia , a jakie cudne włosy i uśmiech ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku jakie śliczne zdjęcia, promieniejesz ! A włosy i uśmiech jaki cudowny :**

    OdpowiedzUsuń
  17. masz takie opalone nogi ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie mam na sobie rajstopy ;)

      Usuń
    2. ale mgiełki ;p cieniutkie jak pończochy ;)

      Usuń
  18. sliczna ta spódniczka!!:>

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo śliczne zdjęcia, blog również jest super, zresztą jak ty sama.

    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  20. Od razu czuć lato :P
    Bardzo mi się podoba, tak dziewczęco :)
    Jak najbardziej obserwuje :)

    Pozdrawiam
    MAYLEN

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne zdj :):):)
    Ja majówkę spędziłam aktywnie, leżąc w łózku i łykając leki ;P
    Pozdrawiam :)::)

    OdpowiedzUsuń
  22. o ja! *,* zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  23. ejejej :D sorry ten komentarz to nie tutaj .. ;O

    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny zestaw, szczególnie upatrzyłam sobie buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Thanks so much for your wonderful comment, following you too XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi beautiful!! Thank you for stopping by, I really appreciate it like always :)
    Btw you look so stunning, that outfit is so stylish on you :)
    Come to see my new post at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  27. Aleś Ty piękna,i wesoła.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Jeeju , jaka ty jesteś śliczna *_*

    OdpowiedzUsuń
  29. No bez wątpienia jedna z najlepszych sesji jakie widziałem. Super

    OdpowiedzUsuń