wtorek, 20 grudnia 2016

Niespodzianka od Douglasa

Jakiś czas temu dostałam paczkę-niespodziankę od firmy Douglas. W paczuszce znalazłam kosmetyki, których jeszcze nie miałam okazji wcześniej testować i powiem Wam, że byłam mile zaskoczona nie tylko jakością, ale i tym jaki piękny efekt uzyskałam dzięki tym produktom!



Fajne jest, to że kosmetyki, które dostałam, świetnie sprawdzają się w codziennym makijażu, ale także można wykorzystać je na jakieś większe wyjścia, wszystko zależy, jak ich użyjecie.





Na temat samych kosmetyków nie będę się rozpisywać, dlatego że nagrałam test wraz z recenzją na mój kanał na YouTube, także zachęcam Was do obejrzenia, jeśli chcecie zobaczyć, jak radzą sobie produkty douglas w akcji. Powiem Wam tylko, że chyba najbardziej zadowolona jestem z palety do konturowania, bo w sumie nigdy nie miałam takiego produktu, a ten naprawdę super spełnia swoją rolę, natomiast inne kosmetyki również pozytywnie mnie zaskoczyły!





Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o tych produktach, to koniecznie obejrzyjcie mój filmik na ich temat, tym bardziej, że mówię w filmiku o konkursie, w którym też możecie wygrać takie kosmetyki


zapraszam również na:

FACEBOOK / INSTAGRAM / YOUTUBE / SNAP: POMARANCZA25

4 komentarze: