niedziela, 21 grudnia 2014

Nigdy więcej...

Lenistwo, to jedna z tych form, które męczą bardziej niż działanie... Wyobraźcie sobie, że całe życie wolałam stać w kilometrowych kolejkach po bilet na PKP po czym, gdy już się grzecznie doczekałam do okienka, okazywało się, że albo mój pociąg już odjechał, bo za późno wyszłam z domu albo, że zostały już tylko miejsca stojące, więc i wyjścia były dwa... czekać na następny pociąg lub kupić miejsce stojące, które kosztuje tyle, co siedzące... Co ciekawe wiedziałam, że istnieje możliwość zakupu biletu wcześniej przez internet, jednakże uważałam, że to za dużo roboty, mój brat ciągle mi powtarzał, że nie rozumie, czemu wolę stać w kolejkach zamiast wykonać transakcję w sieci. I co? No i stało się! Całkiem niedawno postanowiłam zakupić bilet wcześniej, weszłam na stronę naszych, wspaniałych kolei i po 3 minutach miałam już swoją przepustkę do wygody, luksusu i rozpusty, o tak! Wyobraźcie sobie, że zaoszczędziłam masę czasu na staniu w kolejkach, dzięki czemu mogłam, to przeznaczyć na napicie się pysznej kawy, wybrałam sobie miejsce pod oknem, tak jak lubię najbardziej, bez nikogo obok, dużo miejsca, komfortowe siedzenia do tego dobra książka i od razu podróż minęła szybko i przyjemnie, do teraz zastanawiam się, dlaczego nie robiłam tak wcześniej, ale wiem jedno już zawsze będę tak robić, jeśli wy również stoicie jeszcze w kolejkach, przestańcie, polecam Maria Bernolak ;)






sweter- medicine
bluzka- sh
shorty- sh
długie spodnie- house
podkolanówki- no name
buty- fart

Czekam na wasze komentarze, buziaki!:*

7 komentarzy: