wtorek, 11 marca 2014

Nauka.. duuużo nauki!

Cześć kochani! Jak wam tydzień mija? Ja mam bardzo dużo nauki i najgorszy czas w szkole przede mną czyli końcówka trymestru, a pogoda do nauki nie zachęca. Ale czas na krótki spacer i ćwiczenia zawsze się znajdzie i wam też, to polecam! Kochani jeśli macie jakieś pytania zapraszam was na ASKA;)






A na koniec pokażę wam, co ostatnio przysłała mi firma Marion



Jak tylko będę miała czas, to odpiszę na wasze komentarze. Trzymajcie się buziaki ;*



22 komentarze:

  1. Pięknie wyglądasz :)
    fajne spodnie :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietnie!!ślicznie wygladasz:Dzapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny masz uśmiech :D
    pierwsze zdjęcie boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Za jakis czas napiszesz (jeśli mozesz) jak sprawdziła Ci się błyskawiczna odżywka z Mariona ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz rewelacyjnie! Buty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a pretty look. ;-)
    Lovely greets...

    OdpowiedzUsuń
  7. Promieniejesz Dziewczyno!:) ślicznie:-)
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny masz uśmiech !
    Z mariona mialam kiedyś odżywkę prostującą, byla genialna !

    OdpowiedzUsuń
  10. cudne koturny <3

    Do wygrania bon o wartości 30$ ! Zapraszam ;)
    http://marttfashion.blogspot.com/2014/03/giveaway-chicnovacom.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Ty masz super figurkę! :D Powodzenia w nauce;*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne zdjęcie, a buty łooooł wysokie :o UCZ SIE UCZ, hehe pozdrawiam:*:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Beautiful look! I like your blog!
    would you like to follow each other? let me know...
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja czekam na recenzję tego specyfiku do dloni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyglądasz. Buty bardzo mi się podobają :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki, żeby w szkole wszystko poszło dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne buty !

    Podoba mi się twój blog ;*
    Obserwujemy ?
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dasz radę z nauką! ;* Masz nieziemskie nogi :)

    OdpowiedzUsuń