niedziela, 13 października 2013

Akcja zapuszczanie

Cześć dziewczyny! Dzisiaj wychodzę do was z propozycją współpracy, rozpoczynam porządne dbanie o moje włosy i w głównej mierzę skupię się na ich długości, ale oczywiście i zdrowym wyglądzie. I tu chciałabym liczyć na wsparcie bloggerek, które również chcą się za to zabrać, oczywiście kieruję, to nie tylko do dziewczyn, które zapuszczają, ale i dbają o swoje włosy:) Na czym miałoby to polegać?

1.Co jakiś czas będziemy dodawać na swoich blogach posty na temat naszej kuracji, a także postępów, które czynią nasze włosy.
2. Wszystkie blogi dziewczyn, które wezmą udział będą wymieniane przy każdym takim poście razem z linkiem do bloga, a wy będziecie podawać link do mojego bloga.
3. Korzyścią tej akcji będzie wspólna motywacja, a także pomoc sobie nawzajem przy dobieraniu produktów i sposobów na długie włosy.
4. Chciałabym, żeby akcja ta potrwała chociaż z 4 miesiące, po których podsumujemy nasze włosowe zmagania.
5. Zgłoszenia lub wszelkie pytania zgłaszajcie na e-mail: pomarancza25@op.pl

Myślę, że warto wspomóc siebie i zapuścić włosy razem. Razem możemy zyskać więcej!

A teraz kilka motywacyjnych zdjęć

 
  

Kochani, a na koniec chciałabym się wam pochwalić moimi pierwszymi woskami z Yankee Candle, a oto i one :



Zapachy są przepiękne, bardzo długo się utrzymują i przyjemnie się przy nich relaksuje idealne na jesienne wieczory! A wy miałyście te woski lub świeczki? Jeśli tak, to jakie są wasze ulubione zapachy?

Koniec weekendu się zbliża, na szczęście jutro mam wolne! Życzę wszystkim udanego tygodnia!;*
 Czy u was też wczoraj była burza? ;o

zapraszam do subskrybowania mojego kanału na youtube

34 komentarze:

  1. Bardzo interesująca akcja, rozważę wzięcie w niej udziału, bo zapuszczam włosy już od jakiegoś czasu, a teraz skupiam się głównie na tym, aby je porządnie odżywić i zregenerować:)
    Pozdrawiam :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę zapuścić włoski do bioder ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chce zapuścić włosy ale coś mi nie wychodzi XD
    Zapraszam na mojego nowego bloga - obserwacja i komentarze mile widziane :D Odwdzięczę się tym samym :D
    http://julaijejoutfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo jak ja chcialabym miec takie wlosy,poprostu marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz już i tak długie włosy! <3
    Do mnie burza dopiero dziś doszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały pomysł! Zawsze to dodatkowa motywacja:)

    OdpowiedzUsuń
  7. motywujące zdjęcia ! Ja też zapuszczam włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Te włosy z inspiracji- cudowne! Aż chciałoby się zacząć dbać o włosy haha :D.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja zapuszczam!..zawsze miałam długie.. ale przed wakacjami coś mnie podkusiło i obcięłam teraz czekam..:( wosków bardzo fajne ja lubie: świąteczne, cytryna i lawenda, mandarynka i żurawina, prawdziwa róża i letni wieczór:) obserwuję i liczę na to samo:) buziaki:*)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie burza byla dzisiaj :P A co do zapuszczania mam wlosy do tyłka i to jeszcze krecone, ile sie trzeba nameczyc zeby nie miec skoltunionych wezłow. to wcale nie takie cudowne jak sie wydaje :P

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna jesteś i masz ładniutkie włoski przecież :)

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę swietny pomysl z ta akcja, ja obcinalam w marcu przed biust, a w wakacje jeszcze scielam do biustu a teraz mam juz coraz to blizej wymarzonych do końca pleców:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja wiem, że w akcji nie wytrwam, więc życzę powodzenia innym osobom :) Chciałabym mieć długie włosy, jednak ciężko z ich zapuszczeniem.

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. omnomnom <3.
    Może się przyłącze, zobaczę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zamiar zapuszczać, ale chyba nie chce mi się fotografować efektów, niech moje włosy nie czują żadnej presji ;p
    supcarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę powodzenia (i cierpliwości) :)
    Sama mam bardzo długie włosy i wiem, jak dużo czasu trzeba poświęcić na ich należytą pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jej <3 ja bym chciała takie długie ale wolno rosną

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam jakies maski do wlosow, odżywki itd. dlatego jeszcze mam jakies wlosy :P

    OdpowiedzUsuń
  19. życze powodzenia i mam nadzieję,że dasz radę!:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wzięłabym udział w akcji, jedna wygrałam metamorfozę z L'orealem i w poniedziałek będą mi zmieniać fryzurę. Być może zamiast długich włosów zostaną krótkie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kuurcze też bym chciała mieć takie włosy :< Zmotywowałaś mnie konkretnie do zapuszczania! :D


    Obserwacja za obserwacje? ZAPRASZAM! http://holdwind-stuff.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wreszcie skusić się na te woski :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne włosy na inspiracjach! ja również zapuszczam mimo że dopiero podcinałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzie kupiłaś kominek? bo ja równierz używam tych wosków ale nie moge znaleść takiego kominka wielkościowo pasującego do tych wosków. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie, to kominek dał mi mój chłopak, a on kupił go w mydlarni we Wrocławiu, ale podejrzewam, że można taki dostać w jakichś sklepach z dekoracjami lub w sklepach, gdzie sprzedają te woski;)

      Usuń
    2. a i na www.swiatzapachow.pl wiem, że też można kupić ;)

      Usuń
  25. czaję się na te woski już od kilku miesięcy i nadal nie wiem co mam z tym faktem zrobić :D

    OdpowiedzUsuń