środa, 17 lipca 2013

chrzciny

Cześć kochani;* Czasami boli mnie to, że chwile są tak ulotne i to, co najwspanialsze tak szybko mija, dla tego korzystajmy z tego wspaniałego czasu wakacji, jak najlepiej możemy!
Ach nie wiem jak to jest, ale tak wielu z nas nie potrafi siebie zaakceptować w 100% ... ciągle dążymy do ideału, ale przecież ideały nie istnieją, więc dlaczego chcę do tego dążyć? Dlaczego wciąż chcę coś w sobie zmienić, też tak macie? Tu schudnąć, tam urosnąć, gdzie indziej poprawić kilka rzeczy.. błędne koło.

Dzisiaj wrzucam wam na prośbę meerryfy, którą gorąco pozdrawiam zdjęcia ze chrzcin, trochę nieogarnięte, ale tylko takie mam ;p enjoy












29 komentarzy:

  1. jaki tort.. :D
    pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne zdjęcia ;)
    Ja też tak mam zawsze coś źle ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądałaś ;-) Fajny kolorek sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądacie wszyscy. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio byłam na chrzcinach ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Filip - piękne imię :D.

    OdpowiedzUsuń
  7. Duży już ten Filip jest :)
    Ładnie wyglądałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie wyglądałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za wstawienie zdjęć:)
    miałaś śliczną sukienkę a mały jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great blog. I propose to follow each other. If you agree to write a comment in my blog.

    http://beautyselective.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  12. ale słodziak :D
    wiesz co, jasne, wiadomo, dobrze jest akceptować siebie, ja nie ukrywam lubię zmiany, ale strasznie wkurza mnie biadolenie np "muszę schudnąć" mam wtedy ogromną ochotę powiedzieć, to skończ się obżerać i odłóż ten cholerny baton ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna sukienka i buciki :D.
    Kochane dziecko <3.

    OdpowiedzUsuń
  14. słodziak ten Filipek.
    ja nigdy nie byłam na chrzcinach (prócz swoich rzecz jasna)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka jest piękna, zdecydowanie uwielbiam ten kolor. Filipek jest cudowny, słodziutki :)

    wpadnij do mnie www.fearlovee.blogspot.com, zachęcam do obserwowania, ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaki słodziak;D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja muszę zacząć wysyłać pocztówki. zacznę po niedzieli ;) plus dodam swój kraj ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. http://towlasnieon.blogspot.com/ Prowadzę bloga o życiu codziennym , problemach, trudnościach, religii. Jeśli masz ochotę poczytać to serdecznie zapraszam :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny chłopczyk :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądałaś.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia super. A ten mały to mega słodziak.
    Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  22. Awww śliczne zdjęcia :3
    Obserwujemy? http://rebellenliebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń