wtorek, 26 lutego 2013

kolorowo;D

Dzisiaj szybki post, w którym na początku chciałam podziękować za 200 obserwatorów, jesteście wspaniałe!;*
Nie wiem jak wam, ale mnie się już marzy wiosna, słoneczko, lekkie ubrania, kolory, zdjęcia w plenerze i inne rzeczy, które łączą się z dobrą aurą za oknem;p Dlatego też dzisiaj taki bardziej kolorowy outfit, oceńcie same ;D




Kurteczka jeansowa/CroppTown
Bluzka/Tally weijl
Spodnie/VeroModa

Zapraszam was również do zadawania mi pytań po prawej stronie bloga lub > tutaj <
A teraz uciekam buziaki:*

52 komentarze:

  1. masz cudowna figure;) idealny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny makijaz, wygladasz jak laleczka :)
    ladne spodnie, tez poluje na czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. postanowiłam, że muszę mieć czerwone spodnie :) bosko to wygląda

    OdpowiedzUsuń

  4. świetny post podobają mi się zdjęcia na moim blogu jest nowy post jeśli chcesz to zajrzyj na niego bodyy-rockk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała czerwień!!!!♥ ♥ ♥ ♥ Z POZDROWIENIAMI,OLA

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja piękna:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznotka ♥♥♥
    Bluzka przepiękna i oczywiście jeszcze piękniejsza właścicielka ;P;**

    OdpowiedzUsuń
  8. oj mam nadzieję, bo są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczęco i ślicznie :))) Sama bym się tak ubrała :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny look:) ładne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your outfit! You look fantastic! I am following you on GFC, would be very happy if you did the same! Maybe you also wanna follow on facebook and bloglovin? Let me know!I am also hosting a giveaway. Kisses <3<3

    Love sushi and fashion
    Facebook page

    OdpowiedzUsuń
  12. swietnie wygladasz!
    Zapraszam na KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny wpis.. Dziękuje za odwiedziny! Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;D

    MALINKA <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful Pics!

    You got a great Blog.
    Would you like to follow each other?
    (On GFC and Bloglovin) Just let me know ;)
    My Blog: Strike a Pose

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrze na zdjecia i widze wiosne!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie wyglądasz :) wgle to jesteś bardzo ładna :D
    u mnie już powoli czuć wiosnę ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. O rany ! Kiedyś już trafiłam na Twój blog, jakież było moje zdziwienie, kiedy ujrzałam znajomą buzię. :)
    Nic się tutaj nie zmieniło, tym bardziej Twoje cudne poczucie mody. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje;)
    świetna bluzka<3

    OdpowiedzUsuń
  19. B. ładna stylizacja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny zestaw :D Jesteś taka śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kurtka. A za twoje włosy to bym dużo dała *.*
    Zapraszam do mnie :)
    http://olin-ollin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie, świetnie wyglądasz- rewelacyjne spodnie :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczna jesteś, fajny stój :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Teeż bym już chciała wiosnę ! ;D
    +świetny outfit , śliczna kurteczkaa :p

    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. prześwietna bluzka i super wygląda w tym zestawieniu

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana wytypowałam Cię do zabawy na moim blogu, więc jeśli masz ochotę to zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. super wpis! *.* Serdecznie zapraszam do nas! Do czytania opowiadania, wyrażania opinii w komentarzu i obserwowania --> http://always-back-for-you.blogspot.com/ pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń