niedziela, 7 października 2012

hair&nail

Cześć dziewczyny ;* Na wstępie chcę wam bardzo podziękować, że tak bardzo udzielałyście się u mnie na blogu, wierzcie mi, że jest to dla mnie wielką nagrodą i wiem, że warto jest tu czasem coś naskrobać, jesteście WIELKIE ;*
Dopiero co wróciłam z filmu "Jestem Bogiem", który zrobił na mnie wielkie wrażenie i bardzo go wszystkim polecam, a fanom hip-hopu w szczególności ;)
Od zeszłego poniedziałku do środy byłam zmuszona siedzieć w domu przez okropne choróbsko, które mnie dorwało, a w czwartek jak na złość zepsuła się pogoda, więc plany na fajne zdjęcia musiałam puścić w niepamięć, tak więc dzisiaj post troszkę inny. Najpierw pokarzę wam moje nowe lakierowe zdobycze, a potem troszkę o włosach ;)


Lakiery z firmy Essence muszę przyznać, że bardzo je lubię, a w drogeriach pojawiło się mnóstwo nowych i pięknych kolorów, które najchętniej wszystkie bym przygarnęła. Przede wszystkim są dość tanie, a świetnie prezentują się na paznokciach i dość długo trzymają ;) I jak wam się podobają ?

Teraz zanudzę was troszkę moimi włosami, a więc ostatnio strasznie zaczęły mi wypadać włosy, ogólnie jesienią zawsze mam z tym problem, dlatego postanowiłam kupić dwa produkty, jednego używałam już rok temu, także jest sprawdzony, a co z drugim to się okaże ;) A oto i one :
Seboradin- ampułki przeciw wypadaniu włosów (sprawdzone już przeze mnie) bardzo polecam tym wszystkim, którzy mają podobny problem co ja, można nabyć je w aptece za ok. 27 zł ;)
Natomiast biovaxmed- żel stymulujący odrastanie włosów, mam nadzieję, że te dwa specyfiki coś zaradzą na moje włosy, zależy mi strasznie, żeby nie wypadały i przede wszystkim rosły i rosły.
Aktualnie moje włosy wyglądają tak :



Postaram się na bieżąco informować was na temat tego czy rzeczywiście coś pomogą te specyfiki ;)
Na koniec już chciałam was zaprosić na cudowną stronkę z butami, na pewno znajdziecie tu coś dla siebie i to w przystępnych cenach, mnóstwo wyprzedaży, a zresztą same zobaczcie KLIK
W listopadzie tradycją w mojej szkole jest bal z okazji 11 listopada na tę okazję chcę uszyć sobie sukienkę, mam już wizję mam też obmyślone dodatki, butki już mi przyszły, nie mogę się tylko doczekać kiedy się będę mogła tym wszystkim wam pochwalić! Piszcie jak tam mija wam weekend i co u was! Buziaki ;*

58 komentarzy:

  1. Też używałam seboradinu tylko, ze na wzmocnienie włosów i jest świetny :) Poza tym bardzo mi się podoba poprzednia stylizacja:)

    ps. też obserwuję
    pozdrawiam;)
    hypnotizingfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wiele razy byłam na zakupach w Gorzowie i zazwyczaj wiele nie kupowałam, ale odkąd jest Nova Park to zdecydowanie można coś więcej kupić ;D
    lakierów z tej firmy nigdy nie miałam, śliczne masz włosy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no widzisz.. a ja tak się zawiodłam ;/ kazdej cerze pasuje coś innego więc może akurat ta maska z Twoją się dogadały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz prześliczne włosy *_* .
    Weekend jak narazie dobrze :D
    Zapraszam do mnie :
    http://skaategirlxd.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie długie włooosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. gdzie robisz prawo jazdy? ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. no włosy się rzeczywiscie pieknie prezentuja:) pozdrawiam i obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć. Jestem Avalon.
    Na twojego bloga trafiłam przypadkiem i zafascynował mnie.
    Zapraszam też do mnie i jeśli ci się spodoba to zaobserwuj. ;**

    http://blog-avalon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. również mam problem z włosami, więc niecierpliwie czekam na info o tych specyfikach

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie na jesień też zawsze wypadają włosy... Polecam Vitapill- na prawdę dobre tabletki, mnie bardzo pomogły w zeszłym roku. Teraz jem Vitaminum A+B (to samo co Capivit A+E tylko na receptę i 15zł tańsze) ale gdy tylko skończę opakowanie lecę do apteki po Vitapill.

    OdpowiedzUsuń
  11. ojjj... podoba mi sie tu:) OBSERWUJE... i bedzie mi milo jak rowniez zaobserwujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne lakiery i takie błyszczące ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem pod wrażeniem ilości lakierów!!!
    śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli miała bym być szczera to tej maseczki nie polecam, jest moim zdaniem okropna
      nigdy wcześniej nie maiłam żadnych krostek, pryszczy na czople a gdy ją użyłam to zgadnij jak wyglądam:DDDDD

      Usuń
  14. seboradin - używałam kiedyś szamponu,dobra sprawa. sama nie wiem czemu przestałam go używać. dziękuję bardzo za przypomnienie. buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja mam bliżej do Gorzowa, więc tam częściej jeżdżę, jak jeszcze do Askany jeździłam to mało co sobie kupowałam, w Nova Park jak w wakacje pojechałam to kupiłam bardzo dużo ciuchów. W Szczecinie jest dużo większy wybór i wolę tam robić zakupy, ale nie zawsze mam okazję pojechać. ;)
    pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne lakiery ;) napisz za jakis czas posta jak kosmetyki na wypadanie sie sprawuja ;p

    OdpowiedzUsuń


  17. zapraszam do mnie na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ten pierwszy lakier jest piękny<3

    http://daring--fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej ;D
    Fajny blog - na pewno będziemy wpadać częściej ;P
    Jeśli chcesz wpadnij do nas ;D
    Za każdy komentarz obserwacje, wejście na pewno się odwdzięczymy ;)
    xoxo
    Simple Girls

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne włosy :)
    życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję! jestem ciekawa tego seboradniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. no tak. :D no i jeszcze kino, to już w ogóle ;) z resztą ostatnio zauważyłam, że w askanie coraz mniej ludzi. ;) z Dębna, to jest jakieś 50 km od Gorzowa w województwie zachodniopomorskim ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszyscy mi mówią, że ten film ("Jesteś Bogiem") jest fajny.
    Soł mam coraz większą ochotę g obejrzeć. -,-

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam lakiery Essence.
    Chyba skuszę się na te ampułki, kondycja moich włosów jest słaba :|
    + Świetny blog, obserwuję. c:

    OdpowiedzUsuń
  25. JAKIE PIĘKNE WŁOSKI :) lakiery też cudne ;)

    co do Emu- właśnie nie wiem- biegam po śniegu itp i nic się nie dzieje :) ale potem ładnie je czyszczę szmatką i osuszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja z Essence mam jedynie brokatowy special effect! topper. Niby drogie nie są, mi jednak jest dość szkoda wydawać 6/7 zł na każdy lakier (jestem kosmetykoholiczką, jednak z lakierami jestem w stanie się opanować ^^).

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lekiery 1,3 i ostatni ;D
    A co do włosów to mam teraz ten sam problem. Na wakacjach zaczęłam pić pokrzywę i nie sądziłam, że sama coś da ale przez ponad miesiąc włosy trzymały się świetnie. Od chyba dwóch tygodni znowu strasznie dużo wypada. Muszę coś wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie masz śliczne włosy! Koniecznie muszę wypróbować te ampułki, bo słyszałam o nich wiele dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj wiem o tym bardzo dobrze ..

    OdpowiedzUsuń
  30. Wiadomo, każdy ma prawo do przyjemności tak, jak wspomniałaś, jednak na diecie Dukana nie można sobie na to pozwolić (chyba, że sobie zrobię jakieś dukanowskie słodkości :D). Co do piosenek - przesłucham, z pewnością :-) Dzięki!

    We wcześniejszym komentarzu o tym nie wspomniałam, jednak masz śliczne włosy i ładną buźkę. Dodam Cię do obserwowanych i będę podziwiać Twój nagłówek przy każdym wejściu, ach :D

    OdpowiedzUsuń
  31. No, to wtedy inna bajka jak się w prezencie dostaje, masz rację :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne włosy :) uwielbiam lakiery z essence są na prawdę dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  33. na pewno ;) kiedyś byłam w zwykły dzień tygodnia to było bardzo mało ludzi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz fajną długość włosów :-) wyglądają na dość grube.
    Ja nie mam jeszcze żadnego lakieru z essence od zmiany opakowań, a podobno właściwości lakieru także się poprawiły (?)

    PS. Bulion świetnie układa się na mokrym lakierze, całość pokryta topem wytrzymała dwa dni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. jeju, jeju - jak długo zapuszczałaś te piękne włosy? <3 ja mam manię na punkcie swoich włosów, ciągle wydaja mi się strasznie suche mimo, ze podobno nie są XD kolory lakierów mi się strasznie podobają mimo, ze sama nie maluję paznokci. ;> dodaje do obserwowanych. ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Nice blog! I'm your new Follower! I hope you can visit my blog sometimes. Thank's! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  37. W każdym bądź razie potwornie Ci ich strasznie. <3 chciałabym mieć takie ślicznie i długie włosy ale zniszczyłam je najpierw rozjaśnieniem, a potem farbowaniem się na marchewkowy i teraz są jakie są, ale będę dążyła do takich jak Twoje ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. to jeśli jeszcze nie farbowałaś, to nigdy w życiu tego nie rób, tzn aj bym żałowała włosów ;D a ogólnie to tez susze praktycznie codziennie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne lakiery :)
    +obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Tez byłam na 'jesteś bogiem' naprawdę godne polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja właśnie w sobotę wybieram się na 'Jesteś Bogiem' chociaż czytałam już książke i mniej więcej wiem o czym jest film. Ale zobaczyć go muszę ; )
    pozdrawiam i zapraszam do mnie *:

    OdpowiedzUsuń
  42. love your hair and those polishes ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  43. lovely hair! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  44. great polishes! nice blog maybe we follow each other!? let me know :) greetings www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  45. na filmie byłam nie dawno i jestem nim szczerze zachwycona mimo pominięcia pewnych faktów z histori PFK;)

    OdpowiedzUsuń
  46. A ile kosztował ten drugi specyfik , bo ja mam zamiar zapuścić włosy do pasa i musze jakoś ten proces przyspieszyć !
    tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń