niedziela, 9 września 2012

wrzesień..

Cześć dziewczyny, jak tam wam minął pierwszy tydzień w szkole? U mnie już w poniedziałek 3 września były lekcje organizacyjne, a we wtorek ruszyły już normalne lekcje ;) Na dodatek w mojej szkole obowiązuje system amerykański, więc nie ma czasu na obijanie się, dlatego też przepraszam, że tak rzadko tu jestem. Weekend minął mi zdecydowanie za szybko, pewnie wam tak samo! ;p Dzisiaj taki mały niedzielny outfit ;) 




tunika-H&M/pasek-Tally Weijl/spodnie-vero moda/buty-deezee/bransoletki-diva/kolczyki-galeria centrum

I jak wam się podoba? Ja lecę odpoczywać, piszcie co u was, buziaki ;*

30 komentarzy:

  1. a ja widze urocze buty i chetnie zobaczylabym je ze zblizenia.
    Powiedz mi jakim aparatem robisz zdjecia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się bardzo podoba . :D

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)
    (Napisz jeśli zaobserwujesz)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wyglądasz! w mojej szkole jak na razie jeszcze jest luz, ale do czasu...

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobnie w szkole X(. Outfit śliczny, jestem pod wrażeniem cudownej biżuterii !
    + obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kończyki i bransoletki <3

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna biżuteria :) i masz prześliczy pokój, podoba mi się różowy kolor na ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale jesteś śliczna *.* :)

    pozdrawiam i zapraszam . dodajemy ? :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie też jest ciężko znaleźć czas na cokolwiek

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna biżuteria.
    Życzę trochę więcej wolnego czasu, mimo roku szkolnego ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw niesamowity ! :))
    a buty to jakbym mogła to bym Ci z nóg ściągnęła :p
    pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczną masz biżuterię! :) mi zaczyna się rok akademicki od października który zbliża się wielkimi krokami coraz bliżej :(

    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu
    Ja już zaobserwowałam :) Zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. I don't know why but I can't follow you ? It would t load the follow page ?!

    So I will try it later the day :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny kawałek pokoju:) śliczny, słodki zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  14. System Amerykański ?
    Ciekawa sprawa.

    OdpowiedzUsuń